Ouderportaal

IKC-nieuws: Tulpen, grote project

• Tulpen: Dat was leuk uitdelen afgelopen woensdag op de Chrysantstraat; in het zonnetje, vrolijke tulpen! We kwamen iets te kort, we proberen er a.s. donderdag nog een aantal naar de Chrysantstraat te krijgen.
    Donderdag 21 maart is de uitgifte op de Goudsesingel van 14.15 tot 14.45 uur. Denkt u aan het meenemen van contant geld?

• Een aantal kinderen hebben de meeste bundels tulpen gekocht! Felix uit 1/2d, Link (1/2a) en zusje Pippa (1/2d) en Max (3a), Gefeliciteerd! Jullie hebben 2 kaartjes voor Duinrell gewonnen. Binnenkort delen we deze uit.

• Alle kleutergroepen hebben vrijdag de eerste dramales van juf Ank gehad, geheel in het thema ruimte. Dat was leuk! Gelukkig volgen er nog 7 lessen.

• Ouders die de school in paassferen hebben gebracht: wat ziet het er weer gezellig uit. Bedankt!

• Na de meivakantie starten we met ‘het grote project’ in het teken van cultuur. De peuters en de groepen 1-2 zetten dan muziek en dans centraal. Speelt u een instrument en kunt u daar iets over vertellen, kunt u een dansles geven, wilt u voor ons optreden, heeft u materialen…. laat het ons weten! We willen deze periode vooral heel veel doen: dansen, zingen en muziek maken!